Online İşlem Merkezi
Pronet Alarm Merkezi

Pronet Alarm Merkezi

Pronet Alarm ve Çağrı Merkezi 1995 yılında kurulmuş olup, 2010 yılından beri İstanbul Flatofis’te faaliyetlerini sürdürmektedir.

Pronet Alarm Merkezi, biyometrik sistemler ile erişim kontrolü sağlanmış yedekli bir altyapıya sahiptir. Kullanılan tüm bilgi işlem ekipmanı yangına karşı gazlı söndürme sistemleri ile donatılmış bir lokasyonda barındırılmaktadır. Yapılan tüm telefon görüşmeleri iki yönde de sürekli kayıt altına alınmakta ve gerektiği durumlarda kolluk kuvvetleriyle paylaşılmaktadır.

Pronet Alarm ve Çağrı Merkezi, tüm aramalara anında yanıt veren kapsamlı bir çağrı merkezi olarak hizmet vermektedir. Pronet Alarm ve Çağrı Merkezi, mekanda kurulu olan güvenlik sisteminin hırsızlık, soygun, yangın, su baskını, gaz kaçağı, acil sağlık sorunları gibi durumlarda alarm sinyalinin merkezdeki alıcılara gönderilmesi esasına göre çalışır. 365 gün 24 saat kesintisiz hizmet verir. Pronet Alarm ve Çağrı Merkezi’nde 100’ü aşkın deneyimli ve profesyonel bir kadro görev yapmaktadır. Pronet Alarm Merkezi'nde görev alan müşteri temsilcileri işe alım sürecinden itibaren müşteri hizmetleri, stres ile başa çıkma, güvenlik prosedürleri vb. konularda sürekli eğitim görmekte ve mevcut 170.000'in üzerinde müşteriye hizmet vermektedirler. Merkezde bulunan alıcılar, alarmları öncelik sırasına göre bilgisayar ekranlarına aktarır. Alarmın geldiği yere ilişkin tüm iletişim detayları otomatik olarak operatörün önündeki ekrana gelir ve böylece çağrının gözden kaçma ihtimali ortadan kaldırılır. Pronet Alarm ve Çağrı Merkezi, gelen alarmın senaryosuna göre, önceden kararlaştırılmış olan aksiyonları gerçekleştirir. Gerekli durumlarda emniyet güçleri (polis/jandarma), itfaiye ve ambulans birimleri alarmın geldiği yere yönlendirilir.

  • Pronet Alarm Merkezi'nde 1 ay içerisinde alarm sistemlerinden gelen yaklaşık 20.000.000 (yirmi milyon) adet sinyal değerlendirilir.
  • Bu sinyallerin içerisinden yaklaşık 150.000 tanesi alarm sinyali olup, Pronet Alarm Merkezi temsilcileri tarafından gerekli prosedürlere tabi tutulur.
  • Bir ay içerisinde, Pronet Alarm Merkezi'ndeki müşteri temsilcileri 2.250.000 (iki milyon ikiyüzelli bin) adet telefon görüşmesi yaparak, kullanıcıların sorunlarına çözüm üretir.
  • Alarm Arama Süresi: Sistemlerde, bir alarm sinyalinin düşmesi sonrasında operatörün onu işlemeye başlaması arasında geçen süredir. Bu süre, dünya ortalamasında 37 saniye iken, Pronet Alarm Merkezi ortalaması 18 saniyedir.

Kurumsal müşterilerimiz, kendilerine ait şube veya mağazaları güvenli internet bağlantısı ile takip edebilmekte, raporlayabilmekte ve gerekli kullanıcı değişikliklerini yapabilmektedir. Tahsis edilen özel çağrı merkezi numarası ile tüm hizmetlerden kurumun ihtiyacı olan hızda faydalanabilmektedirler.