Online İşlem Merkezi
Mobil İşlem Merkezi - Mobil İşlem Merkezi

Mobil İşlem Merkezi

Online İşlem Merkezi üzerinden gerçekleştirmekte olduğunuz işlemlerin tümünü ve çok daha fazlasını artık “Pronet Mobil” uygulamamız ile telefon ve tabletlerinizden kolaylıkla yapabileceksiniz.

Yeni uygulamamızı kullanarak alarm sisteminizin kurulu olup olmadığını kontrol edebilir, faturalarınızı e-posta adresinize e-fatura olarak gönderebilir, teknik servis başvurularınıza ve aylık ödeme planınıza ulaşabilirsiniz. Ayrıca yeni kullanıcı ekleyebilir, kayıtlı kullanıcı silebilir ve acil durumda aranacaklar listenizi güncelleyebilirsiniz. Üstelik bu işlemler, yeni mobil uygulamamız ile gerçekleştirebileceğiniz işlemlerden sadece bir bölümü.

Pronet Mobil Uygulamasını telefonuma nasıl indirebilirim?

Aşağıdaki App Store ve Google Play ikonlarına tıklayarak ya da telefonunuz üzerinden App Store ve Google Play’e giriş yapıp "Pronet Mobil" anahtar kelimesi ile aratarak uygulamamıza ulaşabilir ve telefonunuza indirebilirsiniz.

Pronet Mobil Uygulamasına nasıl giriş yapabilirim?

Daha önceden tanımlanmış bir OIM (Online İşlem Merkezi) hesabınız varsa aynı kullanıcı adı ve şifreyle uygulamamıza giriş yapabilirsiniz.

Eğer Online İşlem Merkezi’ne kayıt yapmadıysanız, yani bir OIM şifreniz yoksa;

- Alarm panelinizde Master Kullanıcı (Ana Kullanıcı) iseniz, Mobil uygulamamızda “Kayıt Ol” butonuna tıklayarak açılan ekranda bilgilerinizi giriniz. Telefonunuza SMS ile gelecek geçici şifre ile telefon numaranızı doğruladıktan sonra aynı şifre ile giriş yapabilirsiniz. Sonrasında geçici şifrenizi değiştirmeniz gerekecektir.

- Yeni kullanıcı eklemek için; Master Kullanıcının Pronet Çağrı Merkezi 444 1 911’i arayarak şifre alması gerekmektedir.

Online İşlem Merkezi şifremi unuttum. Nasıl yeni şifre alabilirim?

Mobil uygulamamızda bulunan “Şifremi Unuttum” bölümüne tıklayarak e-posta adresinize gönderilecek geçici şifre ile giriş yapabilirsiniz. Geçici şifrenizi değiştirmeniz istenecektir.

Şifremi kullanarak uygulamaya giriş yapamıyorum. Neden kaynaklanıyor olabilir ve ne yapmalıyım?

Sistemde kayıtlı telefon numaranız eksik ya da hatalı olabilir. Lütfen 444 1 911‘i arayınız.

Apple Store Google Play